10/12/2011

STRAH OD "NIČEGA"...

Stvarno mrzim taj OSJEĆAJ..prati me stalno,najviše kad sam sama...
Opasno mi je počelo utjecat na život i to mi najviše smeta....a i plaši me.
Ponekad imam osjećaj da ludim,i da mi fali fakat jebeno malo da ne popucam do kraja!
Tražila sam odgovore ko manijak,pričala sa ljudima,maltretirala bližnje...a google je najviše naje**...zato jer sam ko luda Mara ukucavala swe i swašta u njega,misleći kako ću naić na nešto pametno i možda korisno ali.....pfff..ništa!
Da..oduvijek me zanimalo paranormalno,i mogu sa sigurnošću reći da sam imala par iskustva.
U početku to nisam shvaćala ozbiljno,iako sam istovremeno vjerovala u te "stvari",al ajd..ništa strašno.
Ali danas želim iskočit iz svoje kože u tri..p.m.
Toliko mi je to obuzelo misli u uteralo strah u kosti da nigdje ne mogu biti sama,a najviše u svom domu...i to je ubitačno! Noćima ne mogu zaspat,i kad uspijem događa se ono najgore što me već izluđuje...buđenje u toćno 3h ujutro...svaku fucking noć već godinu dana!!
Ali to je samo "kap u moru" mojih pizdarija.
No da skratim..treba mi netko pametan i iskusan..možda netko s istim problemom,a može i netko s ODGOVOROM šta je to?!?


      Unaprijed se zahvaljujem!


(skeptici i nevjernici neka zaobiđu)!

2 komentara: